Новите насоки на марката Hyundai идват и в Европа

Общи 24 февруари 2011 | Auto-Press.net A- A+ 4002 посещения | без коментари

Източник: www.hyundaibg.bg

Корейският автомобилопроизводител Hyundai ще представи новите насоки в развитието на марката и новата си фирмена мисия на започващото на 1 март в Женева международно автомобилно изложение.

Новият слоган на марката е Ново мислене. Нови възможности. Това обхваща новото брандово позициониране на Hyundai – модерен премиум, което има за цел да осигури на клиентите си надминаващи очакванията им емоционални ценности и преживявания чрез ново мислене и нови възможности. Новите насоки в развитието на марката улавят и духа на промяна на автомобилопроизводителя, който показва впечатляващ възход във всички области на бизнеса.
Днес клиентите очакват от един премиум бранд съществени нововъведения на достъпна цена. Те искат коли, които надминават очакванията им – коли, които отразяват техните ценности и тяхното настояще, пояснява Алън Ръшфорт, старши вицепрезидент и изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe.

Докато по традиция понятието премиум се свързва с високи цени за шепа привилегировани, нашата концепция модерен премиум се основава на идеята, че не е задължително високото качество да струва много. Hyundai ще предлага лукс, високо качество и емоционални ценности, непознати и неочаквани от клиентите до момента. Това ще се отнася не само за конкретен продукт, а и за целия ни бизнес, за оперативните дейности и за предлаганите услуги, допълва той.

 
Ключови думи:   europe, hyundai, hyundai motor
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте