General Motors е недоволен от рекламата си във Facebook

Общи 19 май 2012 | Speed-Press.com A- A+ 8400 посещения | без коментари

General Motors се отказва от платена реклама във Facebook, но продължава да ползва безплатните ресурси на социалната мрежа. Представители на автомобилния гигант не коментират решението, но по неофициални данни причината за отказа е в това, че GM не е доволен от нивото на ефективността на рекламата Според оценките на анализаторите през 2011 г. GM е похарчил за реклама приблизително 1,1 млрд. долара, като по този начин става третият най-голям рекламодател във Facebook след Procter&Gamble и AT&T. За реклама в други онлайн-ресурси GM е платил значително по-малко: 271 млн. долара.
Междувременно най-заначителна ефективност на излъчването на банера извън Facebook, в частност, е в приложението AdSense на Google. Ползователите на страницата във Facebook са регистрирали едва половината от кликванията в рекламата по време на излъчването й в сравнение с един средностатистически сайт, което всъщност е ключовият параметър за ефективността на онлайн-рекламата.


 
Ключови думи:   facebook, general motors, GM, google, procter gamble
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте