Кросоувър по френски

Общи 23 май 2014 | Speed-Press.com A- A+ 12800 посещения | без коментари

Трябва да си призная, че преди 4 години не бях впечатлен от дизайна на 3008. Le Crossover изглеждаше леко груб отпред и някак пухкав отзад. Но сега, с новата визия на 308, моделът изглежда много съвременно и доста по-хармонично. И въпреки че е дълъг само 4,36 м, прави впечатление на внушителен и представителен. Позицията на седене е приятно висока, почти като в SUV, и въпреки липсата на двойно задвижване системата Grip Control се справя учудващо добре при кратки разходки извън асфалта. Освен ESP On и Off тя предлага и 3 режима на работа на тракшън-контрола, като при „пясък” и „кал” например електрониката се опитва да имитира пълен блокаж на диференциала и дори допуска буксуване на предните колела за самопочистване на протектора. Да, тази система е компромис и не може да замени 4х4 задвижването, но с подходящи за условията гуми и благодарение на клиренса от 15 см 3008 ще стигне много по-далеч от лек автомобил.
От друга страна, поведението на пътя е много хармонично и напълно предвидимо. 3008 вози много комфортно, окачването поема уверено дори и по-грубите неравности, кормилното управление е директно и информативно. Въпреки относително високия център на тежестта наклоняването на каросерията в завоите е незначително, автомобилът „изписва” завоите прецизно и не се разлюлява дори и при вълни по настилката. Еластичният и изискан дизелов двигател не се натрапва акустично, вибрациите му са почти недоловими, дори и при работа на празен ход. Единственият ми упрек по отношение на комфорта е осезаемото усилване на аеродинамичния шум над 120-130 км/ч. Ергономията и уютът в интериора са на високо ниво, гъвкавостта и възможностите за трансформация - също. Опционалният стъклен покрив с площ 1,6 кв. м внася много светлина в интериора дори и в най-мрачния ден. Предните седалки са удобни, с достатъчна странична опора и големи възможности за регулировки, отзад мястото за краката и над главите е предостатъчно. Багажникът е относително къс, но се товари много лесно благодарение на долната част на капака, върху която да поставяте товарите (издържа до 200 кг!). 3008 постоянно ме изненадваше приятно с хитроумните си детайли – двете „тайни” отделения за вещи под пода отзад, акумулаторното фенерче в багажника, двойното дъно на багажника.
ИзводКато пропорции 3008 е ван, като полезен обем в интериора и поведение на пътя – типично комби, а като външен вид и размери – компактен SUV. И точно в тази неопределеност се крие своеобразният чар на този модел. Чудесен просторен семеен автомобил с висока гъвкавост и много уютен интериор.

 
Ключови думи:   peugeot
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте